Veelgestelde Vragen - Ultimate VR Leiden

Veelgestelde Vragen

Hier vind u antwoorden op de meest voorkomende vragen over onze VR-ervaring. heeft u toch nog vragen? Neem gerust contact met ons op!

Wat gebeurt er als ik te laat ben?

Als je te laat bent, kan het zijn dat je sessie korter duurt afhankelijk van de beschikbaarheid van de locatie.

Is er begeleiding tijdens de sessie?

Ja, er is altijd een medewerker aanwezig om te helpen tijdens je sessie.

Hoe kan ik een reservering wijzigen?

Je kunt contact opnemen met onze klantenservice om je reservering te wijzigen.

Kan ik op locatie betalen?

Ja, je kunt zowel contant als met pin betalen bij ons op locatie.

Wat zijn jullie openingstijden?

Onze openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 13:00 uur tot 22:00 uur en op zaterdag & zondag van 10:00 tot 00:00. UVR Leiden is uitsluitend op reservering geopend, zowel tijdens als buiten reguliere openingstijden.

Kan ik mijn spullen veilig opbergen?

We bieden een garderobe aan waarin je je persoonlijke spullen veilig kunt opbergen tijdens je sessie.

Wat kan ik verwachten?

Je kunt een complete VR-ervaring verwachten met uitstekende begeleiding en technologie van topkwaliteit.